Հոգեբանական գնագոյացում

Հոգեբանական գնագոյացումը հոգեբանական-մարկեթինգային մարտավարություն է՝  հիմնված այն տեսության վրա, որ որոշ գներ մյուս գներից առավել են ազդում գնորդի վրա։ Թվարկենք այն մարտավարությունները, որոնք առավել հաճախ են հանդիպում և ազդում մեզ վրա ՝ որպես գնորդի։

  • <<Հրապուրիչ գին>>

Իմաստը կայանում է նրանում, որ ապրանքի վրա գրվի այնպիսի գին, որը կավարտվի 9-ով կամ 99-ով։ Մենք չափազանց հաճախ ենք հանդիպում նման գնի, սակայն ուշադրություն չենք դարձնում դրա վրա։ Տեսնելով 299 դրամ և 300 դրամ գները, մեր գլխուղեղը սրանք տարբեր ձևերով է ընկալում։ Նրա համար 299 դրամը ավելի շուտ 200 դրամ է , քան 300 դրամ, ինչն էլ էականորեն էժան է թվում։

Այսկերպ , եթե վաճառողը ցանականում է ավելացնել  վաճառքը, ապա ապրանքի գնի վերջին 0 թիվը փոխարինում է 9-ով ։ Նման մարտավարության ակներև օրինակներից է Apple-ի կայքի գնացուցակը։

 

  • <<Հեղինակության ռազմավարություն>>

Սա նախորդի հակապատկերն է, որը ենթադրում է գինը կլորացնել հօգուտ մեծի արժեքի, օրինակ՝ 99․99 դրամը՝ 100 դրամի։ Կատարված ուսումնասիրությունները թույլ են տվել պարզել, որ մեզ համար կլորացված թվերը ավելի հեշտ է հաշվել, ինչն էլ ակտիվացնում է գնորդի ՝ գնումներ կատարելու պահանջմունքը։

 

  • <<Վճարիր մեկի համար, ստացիր մյուսն անվճար>>

Այս դեպքում գնորդների մոտ աշխատում է սովորական ագահությունը։ Երբ մարդն իմանում է այս առաջարկի մասին, տրամաբանությունը անհետանում է, և նա կենտրոնանում է միայն մեկ բանի վրա ՝ որևէ անվճար բան ստանալ։ Սրա փոփոխված տարբերակներից են համարվում նաև․ <<Գնիր մեկ ապրանք, և մյուսը ստացիր 25 % զեղչով>> , <<Գնիր մեկը և ստացիր երեքը անվճար>> հնարքները։

 

 

Լսարանի էֆեկտԴորիան Գրեյի համախտանիշՖյոդոր Դոստոևսկին և խաղամոլությունըՍտոկհոլմյան համախտանիշՄետրոյում նվագող ջութակահարըՄեծություններ, որոնք ունեցել են հոգեկան խանգարումներ ԿոպրոլալիաՏրիխոտիլոմանիա«Խեցգետնի մենթալիտետ կամ հոգեբանություն»«Ես տառապում եմ շիզոֆրենիայով»․ այս անձանց ապրումները և նրանց վրձնին պատկանող նկարներըԴանինգ-Կրյուգերի էֆեկտըԶիգմունդ Ֆրոյդի հոգեվերլուծական պրակտիկայից հայտնի «Փոքրիկ Հանսի դեպքը»ԱպանձնայնացումՄութ եռյակԿաբգրայի համախտանիշԿլեպտոմանիաՄաքիավելիզմՍթենֆորդի բանտային գիտափորձՋայլամի էֆեկտՆկարներ, որոնք պատկանում են շիզոֆրենիայով տառապող անձանց վրձնինՔնածի էֆեկտԱդիկտիվ վարքՎերահսկողության լոկուսՊեդանտիզմ«Զվարճանքի տեսություն»24 անձ ունեցող Բիլի Միլիգանը«Առանց մտածելու բերանից թռցնելու» ֆենոմենԱվերսիա նախագիծ (գիտափորձ)Հիպոխոնդրիկ համախտանիշ ԿիբերհոգեբանությունԱկանատեսի էֆեկտ կամ Ջենովեզեի համախտանիշԵրուսաղեմի սինդրոմ ԱպոֆենիաՀոգեբանական գնագոյացումԻնչպե՞ս են մարդիկ հավատում հորոսկոպներին, աստղագուշակություններին, մի շարք «հոգեբանական» թեստերի արդյունքներին․ Բարնում-Ֆորերի էֆեկտ«Տեսադաշտում հեշտ հայտնվելու» էֆեկտՊոզիտիվ հոգեթերապիաԼրագրողական գործունեության հոգեբանությունը ժամանակակից ԶԼՄ գործունեության համակարգումՀիշողությունԲոլորս հինգ մարդու միջոցով ծանոթ ենք Անգլիայի թագուհու հետ. «Վեց ձեռքսեղմումների տեսություն»
Ամենաընթերցված
website by Sargssyan